Gry planszowe w świecie cyfrowym: aplikacje i wirtualne plansze.
Szkoła jest istotnym elementem życia każdego z nas. To ona w nas kształtuje myśl pojmowania świata na każdej jego płaszczyźnie. Dzięki szkole potrafimy się podpisać, potrafimy kształtować własną świadomość, wiemy, co jest odpowiednie a co nie, wiemy w jaki sposób toczyły się losy ludzi przez minione sto czy dwieście lat. Wiemy jak wyglądał świat kilka wieków temu. Młodzież w szkole przede wszystkim musi być pewna tego, co już zdaje sobie sprawę z tego, oraz czego chciałaby się jeszcze nauczyć, z czego pogłębiać wiedzę przez książki ANCHOR. Gimnazjum jest dobrą szkołą, która powinna kształtować tego rodzaju detale. Młodzież w szkole powinna również znać swoje miejsce. Coraz częściej mówi się o znęcaniu się nad słabszymi, jednak również nad nauczycielami, co bywa w wielu przypadkach niedopuszczalną myślą. Młodzi ludzie nie są już na tyle zdyscyplinowani, co niegdyś. Najistotniejszym szczegółem wychowania takiego młodego człowieka powinna być w głównej mierze dyscyplina, jaka uczy zachowania w pojedynczych sytuacjach, kultury i nie wyłącznie. Młodzież w szkole ma ciekawić się nauką, kontaktami z rówieśnikami, nie bijatykami czy znęcaniem się.
1. Przejdź do strony
2. Znajdź tutaj
3. Przeczytaj to
4. Sprawdź stronę
Ewolucja gier planszowych: od starożytności do współczesności.